Praoplats

Hallu alla läsare! Har just kommit hem, det blev lite ändrade planer för jag skulle ju ha tagit vaccin för gris influensan idag efter skolan men då har pappa & sebb bestämmt sig för att åka på träning ist så då blev det inställt och vi ska ta det imorron elr nå ist. Men jag och mamma for och snabb handlade på kvantum ( igen kvanum x'D ) och sen in på stan. Så då fixade jag lite papper för min ena prao plats med min handledare och köpte en julklapp åt min mormor. Lite sånna där bra att gjort bort grejjer nu inför all jul stress! Usch, jag blir till och med lite stressad bara jag tänker på det. xD hahaha! Men nu till kvällen då. Då MÅSTE jag göra skolarbete!
-_________________________-' Och jag som redan har ont i huvudet! :/ jag har fått ganska mycket jag måste göra idag, särskillt då oxå eftersom jag var borta igår... Ah, men skolan dåå, och sen så ska jag se Andra Avenyn. Sen ska flickan sooooova =D<3 Men hurrni nu äre käk, så ha en trevlig kväll! Puss


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0