Onsdag.

Idag är det onsdag, en sånn där hat/älsk dag. Hat = idrott i skolan. Älsk = helt okej lektioner. :) I alla fall varannan vecka då det är HK praktisk. :D Så idag är det rätt vecka :) Vi gjorde lussekatter på HK:n och dom blev goda fast jag fick ont i magen efter 3 stycken.. :( x'D Men ah, fick ta hem min sista i alla fall! =)
Efter skolan har jag pluggat! Matte och nu håller jag på med no. FYSIK -_________________-' Jag blir less, det är inte så svårt igentligen... Bara det att man ska kunna typ formeln för läges/rörelse energi osv.... Någon som kan dessa och liknande formler får gärna maila elr lägga upp i komentar här med dom. I need help! :/ Please? :D
Men nu ska jag fortsätta kämpa med detta så jag kan se tv snart. :) Bai ^^



xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0