Lördag.

Ikväll ska jag och min familj på glögg bjudning hos nåra vi känner. :) Ska bli mysigt! Ska även leverera deras jultidnigs beställning. :) Så jag får även lite pengar, men det är inte det viktigaste! Faktiskt, jag skiter i det, de är bara kul att göra någon glad! :) Sen när vi kommit hem blire nog att se "Eragon" som går på 4:an efter "Robinsson Karibien" om vi nu inte ser det där. Haha, det var lite otur för jag såg den filmen för en vecka sen ungefär. Jag fick den filmen då så såg den direkt. x'D ahaha,m en den var helt okej så ser nog igen. Han som spelar killen i svart hår som har värsta ärret precis under revbenet som sin pappa gjort på han är snygg! ( Blev värsta beskrivningen XD ) Aja, nej nu ska jag spela elgitarr! See Ya :)<3


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0