Halv dag & staden

Ja idag hade vi halv dag så vid halv 12 var jag, hanna & becca i staden. :) Jag har köpt smink och örhängen. :) Becca köpte kläder, och jag tror inte hanna hitta nå.. :/ Men hon va lika gla' för de. ^^ x'D Mot sista halvtimman i stan börja jag må illa. Usch, de är bland det värsta jag vet! Må dåligt bland folk! Nej tack! Men sen när jag kom hem mådde jag bättre. :) Jag gick från stengatan ba fö att jag åkte me 3:ans buss... -____- Men jag behövde luft så de fick väl gå endå liksom. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket men eter vi käkat middag så kommer mamma o ba: "Nu ska vi städa ditt rum!"
Jag: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :'("
Mamma: "Jo vi ska ha städat ditt rum innan jul."
Jag: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :'("
Manma: "Jo, hjälp till nu!"
Jag: "Jag vill inte... -________-"
Men mamma vann den matchen, fast jag hjälpte inte till så mycket.. XD Fixade mest med mitt skrivbord. ^^ Men nu äre iaf städat där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0