Slutade 1

Precis som det står som rubrik, slutade jag 1 idag och då traskade jag, becca, hanna, hanna och marika till berget och käkade. Fast jag och ena hanna kolla på för vi hade ju redan käkat. ^^ Det var TREVLIGT! :D Vi satt o snacka massa o skrattade! As kul! Och nu har jag just kommit hem och sitter och dricker innehållet på bilden. ^^


( bilde från google )

Fast dock har jag en 2 liters och svensk flaska framför mig men whatever x'D Exakt bild fanns inte äns xD


I skolan har jag och becca redovisat om mobilen nu och det gick ju sådär! Inte alls så som jag hoppas på mig själv men det får duga liksom. ^^ Får inte jag åtminstonde VG blir jag galen. Så mycket tid vi har spenderat på det där becca & jag! Så hoppas verkligen på det bästa nu! Sen har jag fått veta att jag kommer få VG i tyska och G i biologi... Ah ni får säkert reda på resten sen då jag fått alla betygen på betygs listan! :)

Nej men nu ska jag ägna lite tid åt datorn och sen plugga! Bai <3


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0