SJUK -________________-'

Ja, då har man gått och inför skaffat sig feber och vinterkräk sjukan! Wiiiiiehoo.. NAT :(
De börja på lördag natt/kväll, då hade jag bajs ont i magen sen vaknade jag flera gånger på natten sen på morgonen var jag jätte yr och spydde och schaffs... Sen under dagen har jag bara kunnat ligga i min säng för jag har varit så yr och haft så hög feber, men sen på kvällen blev de lite bättre så då kunde jag åtminstone sitta upp så då satt jag i soffan en liten stund och såg på tv:en. Då hade jag alltså sovit / legat vaken hela dagen om vart annat... Men idag i alla falll är det bättre, känner mig inte alls så där yr som igår! Det var hemskt, om jag typ behövde gå på toa så var mamma och pappa tvugna att stödja mig för jag var så jävla yr! Usch :S

Nej men nu ska jag kolla ett klipp här på datan sen å till sängen igen! Hejs, hoppas ni har bättre inför jul dagar.


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0