Robin med familj på besök! :)<3

Nu har robin med familj varit här! Det var jätte mysigt och kul som vanligt! Älskade lilla Nelly var glad nästan hela tiden :)<3 Sen så har jag och robin jammat :) hahah, verkligen moderna låtar.. Oh ja............. *HOST* haha :P xD Jag har fotat massor med min nya system kamera, fast några bilder på dom kommer jag inte lägga ut. Särskillt inte på Nelly! Om någon jävel någonsin skulle sno bilder på hon så skulle jag aldrig förlåta mig själv så NO WAY! Ni får föreställa sig henne ist! Världens sötaste baby! :D<3 Och nu ska jag spela sims igen. ^^ Hoppas ni har en trevlig kväll.  KYSS ;)



Btw, här är en bild från då jag och nåra av brudarna var på basket.
Haha, den bjuder jag på, osså hanna i bakrunden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0