Resultat och sånnt..

Tjenare bloggen, har just kommit in genom dörren! Vi hade bild som sista lektion. Det var chill. Sen har jag gjort Europas länder provet och jag total glömde MAKEDONIEN! :@ Skit land :( Men annars gick det ganska bra! Jag får G. Vilket var det ända man kunde få så de blir bra! ^^ Sen har jag skrivit klart min Titanic berättelse. Och fortsatt med den engelska fast den är inte klar än. Min matte diagnos är jag inte alls nöjd med. Sen jag började 8:an har det varit ett rent helvete med mig och matte! Vi har startat det tredje världes kriget! :/ Nej, men det har kännts som att jag kan det bra o sen ba ne: "Du har tänkt fel!" Jag ba: ":@ :'(" Men aja, orkar inte bearbeta mina tankar nu. Ha det najs så länge så ska jag dricka min cider! Ciao!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0