Nu har även min jul varit här!

Ja, precis vad det står som rubrik! Min dag har varit GREAT! Först käkade vi julbordet då ofc :3 sen öppna vi julklapparna och jag fick:

- nikon D3000 + väska + 2 2GB minneskort + tillbehör ofc
- 2 gossip girl böcker, varv av en från bea :D TACK!
- gitarrbok
- the sims 3 expantionspaket
- avril lavignes perfym, kräm, duschkräm Black star
- Neimi tidning ( sj valt x'D )
- 2 biokort
- 1000 kr
- trisslott
- smink palett
- choklad ask

ah.... Tror det var det! :D Jag är jätte nöjd! :)

sen fikade vi, åt gröt. ^^ Massor av tid i mellan här såklart. Allt skedde inte direkt efer varann! x'D Nej nu orkar jag inte skriva mer! Ciao


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0