Nobeldagen!

Ja och idag är det Nobeldagen! Har alldeles nyss kollat lite från pris utdelningen. Sen klockan 18.50 börjar det igen från själva festen då de äter middag och ser underhållningen osv. :) Ibland kan jag tycka att det är roligt att se på. När jag var liten satt alltid jag och mamma och beundrade alla vackra klänningar! Det är väl lite så nu också, bara att mamma inte är hemma. Men hon kommer ju sen så vi får se om det blir gamla traditioner då.. Fast jag måste också plugga mer no inför provet imorron. Har suttit ettt tag idag också, men nu tog jag en paus för jag behöver vila mina utslitna hjärceller ett tag! XD

Idag slutade vi vid halv 12, så då tog jag och madde bussen mot växtriket för att söka paro plats. Dock gick det tydligen inte där det som var "bestämmt" att vi skulle vara pga random anledningar... Så då gick vi och frågade hos grannen som är skopunkten men där tog de inte emot prao elever så då gick vi vidare till Dollarstore, fast inte pga prao ansökan utan för att kolla runt lite och kanske köpa något och fastnade på kak, godis, dryck, chips avdelningen och virra omkring där som tokiga höns oh hade besluts ångest över vad vi skulle köpa! XD hahaha, det var jätte kul, sjukt mycket skratt vi producerar Madde! x'D Så vi var fast där i säkert över 20 minuter, fast det berodde mest på mig för jag hade sjukt mycker besluts ångest över vilka kakor och drycker jag skulle välja... x'D Det slutade med att jag kom ut där ifrån med snacks för 50 kr! Tur som satan att det är billigt där! x'D hahaha
Jag köpte: 
* Brownies
* nå kakor
* julklapp
* 3 stycken: 33 cl trockadero, cola, cider 
:D 
MUUUMMMMMMMS! :D<3
Så nu har jag fika för ett tag framöver :D mohahaha =D :3

Oj det blev ett ganska långt inlägg! x'D
Bra/dåligt? :)

xoxo Angelica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0