Merry Christmas! <3

GOD JUL kära läsare!

Hoppas ni har en underbar julafton med mycket god julmat, trevligt umgänge och för hoppnings vis en snäll tomte som delar ut dina önskade julklappar! Vad önskade du dig i år? Och fick du det du önskade? Såg du Kalle Anka? Vad är din favorit på julbordet? Jag är uppriktigt nyfiken så svara gärna i en kommentar!

Min julafton blev inte så tokig i alla fall. Vi har ätit dopp i grytan, sett Kalle, fikat julfika och sett en julfilm. :) Det blev inte alls så hemskt som jag föreställde mig. ^^ De ända jag saknar mest är att vi inte har folk här. Det är det som river mest inuti mig. Men jag har pratat med Becca i telefon så efter det känndes det lite bättre. Fan vad jag saknar dig älskade bästavän <3 Kan knappt bärga mig att se dig igen! Nu efter imorgon kan vi kanske träffas och fota elr nå? <3 Jag har ju fått min kamera då. ;)

Nej nu skrev jag mycket mer än jag tänkt mig, men det gör inget. Det är ju trotts allt jul och jag har ingen tid att passa, så min julklapp till er är ett rellativt långt inlägg för att vara julafton. :) Tror inte alla har tid med det... x'D haha :) Nej men nu så, ni får ha en fantastik julafton med mycket mys, fika och gemenskap. PUSS <3
Och som pricket på i:et får ni en bild med oxå. En nästan ny till och med. Mindre än en vecka gammal! XD^^




xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Jag fick biljetter till Tokio hotel+ en Th film! Men herregud vad bra!<3

2009-12-24 @ 19:29:12
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0