I'm back ;)

Och jag är tillbaka! Jag har haft så SJUKT mycket att göra att jag helt enkelt inte har haft tid att sitta vid datan. Men nu är det värsta klart i skolan, nej jag tror till och med att allt är klart, så troligtvis kommer jag ha lite mer tid över... Men vi får se, dessa dagar fram till jul har jag full speckat schema varje dag så kanske blir att jag inte hinner med datan nån dag. Men då vet ni ju det redan nu i alla fall! :)
Detta har hänt:

Torsdag: skola, pluggat till matte prov
Igår: Skola med tunering i skolan i basket, hem, stan med mor då jag fixade de sista julklapparna ( möjligen förutom en ) och även klippte håret, basket ( plannja vs. örebro ) med becca, bea och hanna L.
Summering av dagen = SJUKT KUL!
Idag: Städat i rummet, stan ( med mor igen x'D ), firat Lina som fyller år idag! GRATTIS :) , käkat middag, nu bara ta de lungt osv... ^^


Det har varit något hela tiden helt enkelt! :) Men som sagt vad annars har man att förvänta sig nu vid juletider? XD :) Nej men nu ska jag skrapa triss lott och vinna miljoner! :D Ha en härlig kväll!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0