Fredag.

Då var det kära fredag dårå, som har bestått av en hemsk timma eller två sen jag vaknade. Men efter det blev det bättre! :) Jag hade tyska prov som första lektion, och det kändes rätt bra. :) Sen matte, idrott ( som jag för övrigt inte var med på ), svenska & no. Så själva tiden i skolan har varit helt okej. När jag kom hem hittade jag en kamera tidning på min säng som papi köpt så vi kan kolla i för jag har lite svårt att bestämma mig för vilken systemkamera jag vill ha.. x'D Vilka svåra problem jag har asså!... :$ Nej men så här ligger det till: 

  • Köper jag en billigare system kamera än den jag vill ha så kan jag få en egen laptop snarare, som tex då jag fyller år vilket då är till sommaren.
  • Köper jag en dyrare system kamera så blir det ingen laptop. Men så här är det oxå:

Vi ska betala ungefär hälften var, så om jag nu väljer att köpa den systemkamera som jag vill ha och kostar ca. 8000 kr betalar jag 4000 kr och dom 4000 kr. Och om jag då sen väljer en data som kostar ca. 5000 kr så betalar vi ca. 2500 kr var och då har vi betalat ca. 6500 kr var som är ungefär vad du kan få en lite billigare systemkamera för eller en dator. Så både jag och dom tjänar ju på det.... Men i får se hur det blir. ^^



( dum ide att snacka pengar på bloggen.. :/ *slår mig själv* hah nej skojja ba så brutal är jag inte. ^^ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0