Du betyder <3

Till Beatrice L!


Måste  bara säga: TACK som fan att du fanns där för mig idag! Det betyder verkligen jätte, jätte mycket!
Och förlåt att jag ljög för dig, vet redan att jag är förlåten, men verkligen förlåt! Du vet ju varför men ändå! Du fick mig att skratta när tårarna rann, det kanske inte låter som något särskillt att jag börja skratta, men gråter jag, så kan oftast folk inte rubba mig ur de, men bea kunde. För du förstod, till skillnad som jag vet att endel andra av mina vänner inte skulle gjort. Så jag är så sjukt glad att det var just du där.
Även till frida & rebecka: Förlåt! Det var inte mening att sabba stämningen men jag kunde verkligen inte hålla det inne längre! Hoppas ni förstår.



Kommentarer
Postat av: Frida

säg inte förlåt, angelica, det finns inget att förlåta! klart jag förstår, sånt här händer vem som helst ibland, mej också. Jag vet inte vad som gjorde dej ledsen men jag hoppas det blir bättre vad det än var :) kramar<3

2009-12-02 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0