Dan före doppardan...

Ja idag har jag kännt mig lite som en husmor. Jag har hjälp mamma att göra julskinkan, sill, handlat åt henne och köpt handsprit på apoteket åt henne. Och nu har vi nyss gjort nejlika apelsiner. ^^ Ikväll ska vi se Bingolottos Uppesittar kväll o sen börjar jag mest troligt se lotr 1 ^^ Den går på 6:an kl. 21.00 :)

Imorgon är det julafton, men inte för mig. Den blir på juldagen istället! Eftersom hela min familj varit sjuk och vissa fortfarande är, så har vi beslutat att vi firar dan efter ist. Vi firar med mormor & morfar och min morfar är särskillt jätte känslig mot sjukdommar o sen dom vill ju inte generellt heller bli sjuk så då passar det också bättre på juldagen. Så ja... Julafton blir inget särskillt för mig i år, vi sitter väl och se kalle som alltid annars och kanske fikar om magarna tål det men that's it. Jag kände på mig att julen skulle gå åt helvete. Dock får jag sätta på happy facet och lossats att det är okej, men det är det inte. Inte igentligen. Men vad fan gör man? Aja, hoppas restan av befolknngen får en underbar jul och julafton iaf.

Btw, vad jag önskar mest av allt är ändrat, nummer 2 gick om. Brian Haner Jr jag önskar att jag kunde få hänga med dig en dag och även lära mig av dig, sen vore det inte så tokigt om Zachary Baker vore där heller. Det är vad jag önskar mig mest. Please make my wish come ture.


<3
You make my day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0