Bara en vecka kvar...

Äntiligen var denna vecka slut. Bara en vecka och 2 dagar kvar nu till lovet! Bara o hålla ut!

Jag har precis duschat, det var det första jag gjorde när jag kom in genom dörren från skolan. Jag kännde mig lite frusen så jag tog en varm och skönt dusch! :) Men nu sitter jag här och äter Brownies och dricker "Apelsin" som den heter ^^ Och jag har lust att se på Jönssonligan men vi har ingen tror jag.. :/ BAJS XD


Idag hade vi no prov då, och det känndes okej i alla fall. Endel vet jag att jag inte skrivit fullt ut på men liksom jag är nöjd ändå tror jag. ^^ Hoppas i alla fall jag får VG, får jag G+ så hoppar jag av skolan! Punkt slut.


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0