3 December

Ja nu har alltså 3 dagar gått i Decemer, både bra och dåliga dagar redan.. Undrar hur detta ska gå! :S
Men idag har det varit en bra dag i alla fall. :) Bara roliga lektioiner i skolan och efter skolan bara en lugn timma eller ja, 2 snart. ^^ På Musiken har vi sett film. Grinchen tror jag den hette? XD Ganska mysig julfilm. :) Sen ser vi ju Titanic på engelska lektionen ( och även svenskan men har inte haft svenska idag. ) Sen har jag bara pluggat tyska (och minimalt lite so oxå) på epa passen. Sen sluta vi. ( Orkar inte räkna med metors tiden, den räknas inte som lektion. )



Juste!
Igår så åkte jag och mamma in till stan på kvällen för det var kvällsöppet, och vi stod i kö på Pentik i över 1 timma! Fy fan vad det tog tiiid!! Men sen efter det så gick vi in på Aurora för jag skulle hämta ett paket som kommit till mig där. Hahaha, 3 kg godis och en sminkbox. ( från jultidningarna ) :D hahah x'D




Nej men nu ska jag äta middag, kommer snart! :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0